წინა პოსტში DOTween-იდან FEEL-ზე ტრანზიცია გაჩვენეთ. ეხლა კი დრო იყო რეალური ანიმაციების ჩასმის, ისე რომ თამაშის ლოგიკასთან ერთად მჭიდროდ მუშაობდეს, მაგრამ თან ლოგიკასთან არაფერი აკავშირებდეს...naniii?დავიწყოთ თავიდან. ანუ თითქოს და FEEL-ის ჩანერგვის შემდეგ, ეხლა შეგვიძლია უბრალოდ ედიტორი გავხსნათ და პერსონაჟის Tween, უბ...
შემდეგი მნიშვნელოვანი საკითხი რაც მოსაგვარებელი იყო ეს არის ვიზუალური მხარის ორქესტრაცია. სადაა მაგის ადგილი, როგორ გავაკეთო?მაგალთად, პერსონაჟი A აყენებს ძიანს B-ს, C-ბარათის გამოყენებით. აბსტრაქტულ დონეზე ეს ქმედება გამოიყურება ესე:B(სიცოცხლის ძალა) - A(შემტევი ძალა)მარტივია არა? ნამდვილად.რეალობაში ეხლა ამ ყველაფერს ე...
დინამიურად კონტენტის ჩატვირთვა ჩემთვის მნიშვნელოვანი საკითხკია. მინდა რომ შემეძლოს სხვადასხვა რუქის ნაწილების, პერსონაჟების, ან სულაც უნარების დამატება ისე რომ მოთამაშეს არ მოუწიოს თამაშის განახლება მოწყობილობაზე. ბუნებრივია ეხლა თუ რამე ახალი ემატება მექანიკის კუთხით ეგ რთული იქნება, მაგრამ არსებულ მექანიკაში თუ ჯდება დ...
ჰეი! უკვე ერთი თვე გავიდა წინა განახლებიდან. ჯერ კიდევ ვამუღაბეთ ბალანსს, საქმის კეთებასა და სიახლეების გაზიარებას შორის.ეს კონკრეტული პოსტი იქნება მცდელოვა დავიწყოთ ჩვენთვის რაღაც ახალი. თუ აქამდე ზოგად სიახლეებს ვაზიარებდით ეხლა დავიწყებთ ტექნიკური ხასიათის პოსტების გაზიარებასაც, ფორმატით - "რა პრობლემა" მქონდა" -> ...
მეოთხე ნაწილი იმისა თუ რა ცუდები ვართ და ვდუმდით და…კარგი საკმარისია!
ეხლა ვისაუბროთ არტზე, სოციალურ მხარეზე,
გეიმფლეიზე და რა გველის წინ-ზე
Ამ
დროისთვის უკვე თითქმის მოვრჩით არტისტულ პროტოტიპს, ანუ სათამაშო ვერსია სადაც “მუშაობს” მაინც ყველაფერი გვაქ და აწი
რაღა გვიჭირს.
დავიწყოთ არტით.
Პირველ რი...
მესამე ნაწილიც მოსულა! Წინა ორი წაიკითხე? არაა?
ვისაუბაროთ გუნდზე. გუნდი - ვაშა!! Პატარა ბუდა მომენტი მქონდა - მარტოს ბევრს ვერ გააკეთებ რას [boom] თუმცა ძაან თუ
მოინდომებ მარტოც გააკეთებ არა? არა??? Სიმართლე რომ
ვთქვათ, ისეც შეიძლება, ასეც შეიძლება, მაგრამ ერთი რამ უდაოა, კარგი გუნდი - კარგია.
ბუდა მო...
Კეთილი იყოს, აი მეორე ნაწილიც იმისა თუ რა ცუდები ვართ და ვდუმდით და “თავიდან კარგი იყო მერე გააფუჭეს” და ა.შ.
ამჯეღად ვისაუბრებთ რონისძიებაზე.
Პირველ რიგში მადლობა Women Techmakers 2024
ორგანიზატორებს დაპატიჟებისთვის, განსაკუთრებით მარიამ
ახალაია-ს რომელიც პირველი წუთებიდან გვგულშემატკივრობს.
ეს ...
Წინა (და ერთადერთი) სიახლის გამოქვეყნების შემდეგ ბევრი რამ მოხდა, ბოლო ბოლო 2 თვეზე მეტი გავიდა. Საქმის კეთებას და
თან მაუწყებლობას ჯერჯერობით ვერ “დავუმუღამეთ”. თან ყოველთვის გგონია რომ განა რა არის ისეთი ეხლა რისი მოყოლაც ღირს,
მაგრამ აქ ხომ მიღწევების გამოფენა არ გვაქ, ერთი ჩვეულებრივი დეველოპმენტ ბლოგი გვინ...
რა დრო დაგვიდგა, გაგაცნობთ თამაშს რომელზეც უკვე დიდი ხანია ჩუმად ვმუშაობთ. სიმართლე რომ ვთქვა ემოციური მომენტია - თითქოს პატარა პირველად მიგყავს ბაღში, ნერვიულობ, ადგილს ვერ პოულობ და სულმოუთქმელად ელოდები რომ მოგიყვეს რა გადახდა თავს.ჩვენ ვართ პატარა "ინდი" სტუდიო, ვთანამშრომლობთ დისტანციურად და "ნაწილიანი"-ს შექმნას (რ...