Tech Blog 3 - ანიმაცია

წინა პოსტში DOTween-იდან FEEL-ზე ტრანზიცია გაჩვენეთ. ეხლა კი დრო იყო რეალური ანიმაციების ჩასმის, ისე რომ თამაშის ლოგიკასთან ერთად მჭიდროდ მუშაობდეს, მაგრამ თან ლოგიკასთან არაფერი აკავშირებდეს...naniii?დავიწყოთ თავიდან. ანუ თითქოს და FEEL-ის ჩანერგვის შემდეგ, ეხლა შეგვიძლია უბრალოდ ედიტორი გავხსნათ და პერსონაჟის Tween, უბ...
Read More

Tech Blog 2 - ვიზუალური ეფექტების ორკესტრაცია

შემდეგი მნიშვნელოვანი საკითხი რაც მოსაგვარებელი იყო ეს არის ვიზუალური მხარის ორქესტრაცია. სადაა მაგის ადგილი, როგორ გავაკეთო?მაგალთად, პერსონაჟი A აყენებს ძიანს B-ს, C-ბარათის გამოყენებით. აბსტრაქტულ დონეზე ეს ქმედება გამოიყურება ესე:B(სიცოცხლის ძალა) - A(შემტევი ძალა)მარტივია არა? ნამდვილად.რეალობაში ეხლა ამ ყველაფერს ე...
Read More

Tech Blog 1 - კონტენტის დინამიური ჩატვირთვა

დინამიურად კონტენტის ჩატვირთვა ჩემთვის მნიშვნელოვანი საკითხკია. მინდა რომ შემეძლოს სხვადასხვა რუქის ნაწილების, პერსონაჟების, ან სულაც უნარების დამატება ისე რომ მოთამაშეს არ მოუწიოს თამაშის განახლება მოწყობილობაზე. ბუნებრივია ეხლა თუ რამე ახალი ემატება მექანიკის კუთხით ეგ რთული იქნება, მაგრამ არსებულ მექანიკაში თუ ჯდება დ...
Read More

Tech Blog 0 - შესავალი

ჰეი! უკვე ერთი თვე გავიდა წინა განახლებიდან. ჯერ კიდევ ვამუღაბეთ ბალანსს, საქმის კეთებასა და სიახლეების გაზიარებას შორის.ეს კონკრეტული პოსტი იქნება მცდელოვა დავიწყოთ ჩვენთვის რაღაც ახალი. თუ აქამდე ზოგად სიახლეებს ვაზიარებდით ეხლა დავიწყებთ ტექნიკური ხასიათის პოსტების გაზიარებასაც, ფორმატით - "რა პრობლემა" მქონდა" -> ...
Read More