Roadmap
წერილობითი მასალის მოძიება და გარჩევა. შიდა ვიკიპედიის შექმნა მარტივი ხელმისაწვდომლობისთვის.
საიდუმლო რეცეპტის ჩამოყალიბება. თამაშის ზედაპირუბლი შინაარსი და პერსონაჟები. საკვანძო მექანიკის ნაწილების განსაზღვრა.
ანუ, რეალურია კი ეს ყველაფერი? ფუნქციური პროტოტიპის ჩამოყალიბება შერჩეული ძრავის გამოყენებით (Unity). საბაზისო სისტემების არქიტექტურის ჩამოყალიბება.
ანუ, აბა კიდე რეები დაგვრჩა სანამ შევუდგებით კეთებას? ექსპერიმენტები ესთეტიკურ ნაწილში, როგორი სტილის არტი იქნება კარგი? როგორი სტილის ანიმაცია? რამდენად სრულყოფილი და საინტერესოა თამაშის სიუჟეტი, არის მარტივი და ამავედროულად სიღრმისეული?
ანუ, აქ ვართ ხალხნო, ვაკეთებთ თამაშს, შემოგვიერთდით, გვირჩიეთ, კრიტიკა სადაა კრიტიკა. ვქმნით სოციალურ ქსელებში იდენტობას, ვიწყებთ (ნელ-ნელა) აქტიურობას. ვცდილობთ მთლიანი პროცეში მაქსიმალურად ტრანსპარენტული გავხადოთ.
პროტოტიპის შექმნა რომელშიც უკვე ჩართული იქნება ვიზუალური მხარე და იქნება თამაშებადი.
ანუ, მოდი ავიღოთ თამაშის 10% მაქსიმალურად მცირედი ნაწილი და დავასრულოთ ისე თითქოს ვუშვებთ და ესაა მთელი თამაში.
ანუ ეხლა იწყება რაც იწყება, როცა უკვე გგონია რომ ძირითადი საქმის ნაწილი მორჩენილია, მაგრამ გასაკეთებელი ჯერ კიდევ ბევრია.
თამაშის პირველადი გაშვება ისეთ პლათფორმებზე როგორიცაა itch.io. დახურული და ღია ტესტირების ინიცირება. ვიპოვოთ ხარვეზები, უზუსტობები, "კარგი იქნებოდა ყოფილიყო" მომენტები.
ანუ, კი თითქოს რელიზი გვაქ მაგრამ შესაძლებელია ხარვეზები მაინც არსებობდეს, თუ თამაშში შორს შევტოპავთ.
რაც გვინდოდა მივაღწიეთ! აწი შეგვიძლია თამაშით დავტკბეთ და არსებული სამყარო გავანვითაროთ და გავაღრმავოთ, რა თქმა უნდა მოთამაშეების ჩართულობით.